بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

جلسه نقد و بررسی

کارگردان نمایش"تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث"دیشب پس آخرین اجرای عموم پس از تشکر از تمام اعضا گروه،پیشنهاد جلسه نقد بررسی را با تماشگران در میان گذاشت.

زمان تقد وبررسی:چهارشنبه26 اسفندساعت 18

مکان :سالن هنرمندان فرهنگسرای طوبی بندرعباس.

نظرات 4 + ارسال نظر
کامبیز حسین پور یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://fargan@yahoo.com

سلام مهربا

می گویند اگر دشمنانتان زیاد شدند
بدانید که در اوج قله موفقیت قرار دارید.
مهراسید و پیش بروید.
درود بر شما

[ بدون نام ] دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ق.ظ http://ccu-cinema.blogsky.com

فهرست نامزدهای هنرمند سال ۸۸
سی سی یو سینما

محمد کمالی دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام من تئاتر شما رو دیدم کار قشنگو خوبی بود ولی قبول کنید که این کار از نظر هنری خیلی نکات بدنبال داشت که اگر رعایت می شد بهتر بود نکاتی که حتی از چشم داوران جشنواره نیافتاد من هم کار شما را در جشنواره دیدم هم در بندر عباس .خیلی دوست دارم تو ی جلسه نقد و بررسی شرکت کنم می ترسم که بیام و طاقت نیارم و این مشکلات را بیان کنم و حاضرین به من عنگ حسودی و به قول اقا کامبیز نداشتن چشم بالا رفتن از قله ی های پیشرفت را داشت اما بدانید خود شکسپیر گفته برای بالا رفتن از کوه در راهتان کلی خار وجود دارد که باید به کمک دیگران انها را نابود کنی/ببخشید اگه حرفام تند بود چون وقتی برای یه کاری زحمت کشیده میشه بهتر نیست از مرحله خوب به عالی برسه

سلام من حرف تندی نمی بینم.

پیمان سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.eshkat.blogsky.com

دلم برای خیلی چیزها تنگ شد !

کربون ذلت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد