بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

این وب یک سال به روز نمی شود.

هر روزتان دیروز دیروزتان امروز امروزتان نوروز یا به روایت دیگری"عید بیاید رود عید تو ماند ابد".


خیلی عالی بود کیان شمس

امروز صبح که داشتم نظرات وبلاگ رو چک می کردم.متوجه شدم که آقا کیان شمس از دوستان تازه من یک وب سایت داره و در مورد نمایش گروه ما "تنها سگ اولی میداند چرا پارس می کند مکبث"مطالبی نوشته است و عکسهایی هم گرفته است.

واقعا فکرش رو نمی کردم که این قدر زیبا و با احساس عکاسی کنند این دوست جدید من.این هم آدرس سایت کیان شمس در مورد تاتر ما.



مواظب باشید.

من امروز را روز ملی نصیحت نامگذاری می کنم.دم عید مراقب باشید تو رو خدا.

مبادا در چهارشنبه سوری اتفاق ناگواری برایتان بیفتد.

جلسه نقد و بررسی

کارگردان نمایش"تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث"دیشب پس آخرین اجرای عموم پس از تشکر از تمام اعضا گروه،پیشنهاد جلسه نقد بررسی را با تماشگران در میان گذاشت.

زمان تقد وبررسی:چهارشنبه26 اسفندساعت 18

مکان :سالن هنرمندان فرهنگسرای طوبی بندرعباس.

امروز ۲۲ اسفند آخرین اجرا

هر روز که از اجرای عموم نمایش"تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" می گذرد،تماشگران بیشتری برای دیدن کار به سالن می آیند و این برای گروه تی تووک خوشحال کننده است.

امروز 22 اسفند شنبه ساعت 7 عصر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس این نمایش به روی صحنه می رود.

خبر:ابراهیم پشتکوهی نویسنده و کارگردان نمایش،اجرای دیشب را به شاعر محترم مسعود فرح تقدیم کرد.

این از حمایت سازمان های فرهنگی.

خب به سلامتی پس از پاره شدن بنر تبلیغاتی نمایش"تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" خبر رسید که کل بنر رو برداشتند.

در حالی که هنوز ما سه تا اجرای دیگه داریم.پنج شنبه و جمعه و شنبه.20 و 21 و22 اسفند نمایش ساعت 7 عصر در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه می رود.