بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

دلکنک


این نقاشی اثر "یوهان هاینریش فوسلی" که صحنه خوابگردی لیدی مکبث را نشان می دهد،این نقاشی خیلی به من کمک کرد برای درک بهتر شخصیت "دلکنک".(دوستان کسی اگر اطلاعاتی از این نقاش داره بده ممنون می شوم)

من همیشه دوست داشتم در جشنواره فجر بازی کنم هر چند که ذوق من امسال ذوب شده اما بازی کردن در کنار دوستان واقعا لذت بخش.با ابراهیم پشتکوهی چند ساله که دارم کار می کنم و همیشه هم سخت گیر بوده و البته خوب نتیجه گرفته.

در" نمایش تنها سگ اولی می داند که چرا پارس می کندمکبث"من نقش "دلکنک" را بازی می کنم شخصیتی که در نمایش نامه کلاسیک "مکبث"وجود ندارد و ساخته ذهن پشتکوهی است.


پیشنهاد:دوستانی که زیاد با دنیای تاتر آشنایی ندارند برای درک بهتر از این نمایش بهتر است قبلش قصه مکبث نوشته ویلیام شکسپیر را مطالعه کنند.اینجا.


نظرات 2 + ارسال نظر
آزاد جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://aazaad.blogsky.com

موفق باشی دلکنک...
:)

محی شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

اما بازیت عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد