بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بازی شو یلدا

۱.خیلی ساده است،گیج بازی در نیار.  

2.شرکت در این بازی برای عموم آزاد است. 

3.یک فرم عکس از کودکی در وبلاگت بگذار. 

4.به قول یه دوستی که همیشه سر درد داره؛ یه عکس منتشر نشده. 

5.فکرنکنم دیگه نیازی به توضیح اضافه باشه. 

6.کسانی که با این بازی مخالفند میتوانند بگویند:اخی 

7.اینم تاریخچه شب یلدا

در همین باره: حسن بردال

نظرات 10 + ارسال نظر
نهنگ پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

برای شرکت به فرصت نیاز دارم!

احسان رضائی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://goojegeno.blogsky.com

من گیجم توضیح بیشتر بده

احسان رضائی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

ایمیل بده

بازی شوو یلدا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

1. این بازی ساده‌تر از اون چیزیه که حتی فکرشو بکنی.
2. لازمه یک عکس از دوران بچگی یا جوونی (با توجه به سن و سال شرکت کننده) توی وبلاگ گذاشته بشه.
3. اگر به همراه عکس خاطره‌ای جذاب و البته با طعم خنده نیز نوشته بشه، دیگه فوق‌العاده‌اس.
4. وقتی قرار باشه همه توی این بازی شرکت کنن همه با هم بی‌حساب میشن چون عکس‌های همدیگه رو دیدن.
5. این بازی نیاز به دعوت نداره، هر کی خبردار شد سریع دست به کار بشه.
6. هر کسی دوست نداره می‌تونه بکشه کنار ولی خودش پشیمون می‌شه!
این بازی به پیشنهاد دوستی و پذیرفته شدن این ایده توسط جمعی از دوستان وبلاگ‌نویس اجرا می‌شه.

حسن شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ق.ظ http://cinemahormoz.blogfa.com

علیک سلام

کم پیدایی کجا هایی؟

ممنون ازلینکت من هم لینکت کردم. هر سلامی یه جوابی داره.

جریان بازی چیه؟فکر کنم سرکاریه .حالا دنبال عکس میگردم.

من شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

ایول چه بازی باحالی
خبررسانی چرا اینقد ضعیفه؟
جایزه هم داره واسه سوژه ترین عکس و خاطره؟
***
تو هم خاتمی چی ای؟!

ما تمام تلاشمون کردیم.امیدوارم دیر نشده باشه.جایزه نداره .اگر (من)اسپانسر میشه که چه عالی.

بنگری شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام ..
یلدا مبارکه ...
عکس کوچکیم را باید بگردم پیدا کنم ...اما در کل بازی زیبایی میتونه باشه علی الخصوص که با گذاشتن عکس یاد کودکی تجدید خاطر میشه ..
شاد و موفق باشی

احسان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

الوعده وفا مه اول بودم اول اول اول اول اول

من یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

کو پس؟
یلدا تموم شد بابا

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

کجایین پس شما ها بازی چی شد من پهلوون میدون خالی شدم؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد