بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بدترین ۲۰

۱. اوضاع در بیستمین جشنواره تاتر استانی از اوستیای جنوبی هم بدتر اعلام شد. بنا به گزارش دیده‌ها و شنیده‌های خودم، اجراها باز هم همان دهل و زار و عزا و کمی هم البته سرکنگی بود (یک نوع رقص بندری باحال).

اما جالب‌ترین قسمت جشنواره جلسه نقد و بررسی بود، جلسه ای که نه کارشناسی داشت و نه منتقدی. فقط یک آقای مسن و محترم و مهربانی روی سن نشسته بود و دوستان عصبانی را به آرامش دعوت می‌کرد و به همه می‌گفت: «لطفا فلانی رو تشویق کنید.» و اینگونه بدترین بیست دنیا در بندرعباس در حال برگزاری است. واقعا حق تاتر هرمزگان این بود؟ که بعد از بیست سال و اندی شاهد اجرای این‌گونه نمایش‌ها باشیم؟



2. اما دو شب رفتم اجرای مامبولیوا صفا، جاتون خالی. ترانه‌ی «یاد روزون رفته، فکر روزون مونده» خیلی حال داد، کلی شاد شدم و دست زدم و البته گاهی هم نتونستم خودم رو کنترل کنم و...

دنبال بلیط می‌گردم که فردا شب هم برم.

آقای بردال التماس دعا ما منتظر سومیش هستیم. هیچ جا نمی‌ریم، همین جا هستیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
موسا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
امروز صبح آنجا بودم. اولین چیزی که عصبانیتم را دستکاری کرد شروع برنامه ساعت حدود ۱۰:۳۰ بود در حالی که قرار بود دقیقا ۱۰ شروع شود ... برای من که ثانیه های بودنم را هم تنظیم کرده بودم تا راس ساعت مقرر جای دیگری باشم تکان دهنده بود این تاخیر ... تا جایی که قید مکان دومم را زدم ... در بین چهره ها چیزی شبیه به این عکس که اینجاست را دنبال می کردم که بعد از خاموش شدن چراغها امیدم خاموش شد! ... اجرا با سوژه ای تکراری و بدون ابتکار به پایانش نزدیک شد و ما دستهای خالیمان را برای کف زدنهای قراردادی گرم می کردیم!..
امیدوارم سر و سامان هر دوشان همین روزها از راه برسند.

سلام موسا شب بحیر.

من شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

۱. در جریان نیستم!
۲. بلیط گیرمون نیومد. باید دست شما مافیا رو از گردن قطع کرد که سه تا سه تا بلیط میگیرین نمیذارین گیر بقیه بیاد

میخوای امشب تو برو به جای من؟خوب جمله رو بخون تو برو به جای من.هر طوری که به جمله نگاه میکنم میبینم (من) نمیتونه بره کنسرت.

ساجد کشمیری یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام....... ببینمت.

سلام ساجد یه جایی مشخص کن قرار بزاریم.

روح اله بلوچی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ق.ظ

من از طرف وحید رحیمی
چرا منو توی عکس نذاشتین این گوشه سمت چپ نشستم

ببخشید.اتفاقا من از تنظیم ترانه گپ دل (عبدی محب)خیلی خوشم میاد.که خواننده اصلی این ترانه هم آقای رحیمی انجام داده.به هرحال معذرت

احسان رضائی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ http://goojegeno.blogsky.com

بهشب جان از بابت معرفی لینک جغد بسیار بسیار متشکر
با ایی وب حال اکردم عجیب!!!

خواهش .اتفاقن من هم با لینکهای روزانه تو خیلی حال میکنم.مخصوصا در مورد زن بشار اسد

گربه ایتالیایی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ

من هم اگر دوستام دست راست و چپ بودن...خوش میگذشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد